top of page

Jak účinně a nenásilně oslovit zákazníky?

  • bgrundelova7
  • 30. 9. 2024
  • Minut čtení: 1

V pekárenských společnostech Seval a Illík se rozhodli  pro moderní řešení oslovení zákazníků. Na svých nově otevřených prodejnách využívají reklamní panely z naší produkce. Reklamní panely nahrazují jak ručně psané nabídkové tabule, tak i papírové plakáty. Informace zobrazované na panelech nemusí být nutně jen o aktuální nabídce v sortimentu pekáren případně akčním zboží, ale lze pomocí panelů informovat například o změnách v otevírací době ve svátcích nebo o chystaných novinkách v sortimentu apod. Pro zákazníky mohou být zajímavé také videa a fotografie z výroby.

Panely ve velikostech od 32“ do 86“ fungují na bázi Androidu, dle typu jsou určeny pro vnitřní nebo venkovní použití a z hlediska provozu jsou určeny pro režimy 18/7 nebo 24/7. Automaticky se zapínají a vypínají ve stanovenou dobu, což přináší úsporu elektrické energie, nevyžadují žádnou starost ze strany personálu prodejny a jejich provoz je plně autonomní. Pro provoz aplikace zobrazování reklamních kampaní není nutné v panelech cokoliv instalovat, jelikož je využíván integrovaný webový prohlížeč s možností automatického spuštění. Příprava a plán zobrazování reklamních šotů lze tvořit, řídit a také kontrolovat „na dálku“ přes internet z centrály firmy pomocí naší webové aplikace WebReklamy.

 

Více informací najdete na www.reklamnidispleje.cz

 

Comentarios


Ya no es posible comentar esta entrada. Contacta al propietario del sitio para obtener más información.
bottom of page